Saturday, November 21, 2009

THE POWER OF DOA AND THE MIRACLE OF DOA

Assalamuallaikum wr.wbt

Masih seperti semalam ,cuaca redup sepanjang hari walaupun ada rakan yang mengajak bermain golf di Damai Laut aku terpaksa menolak,bukan apa terlalu jauh,masa yang terlalu banyak terpaksa diambil.Ole itu aku mengisi masa lapang dengan mengemas rumah yang semakin berselerak ,satu perkara lagi yang menyedihkan ialah hasrat kami sekeluarga untuk mengerjakan umrah mungkin tidak kesampaian kerana pihak agen tiba-tiba mengubah tarikh penerbangan .Tarikh balik yang sampai tahun 2010 agak berat untuk kami penuhi kerana sudah hampir hari persekolahan.Usaha mencari agen lain pun tidak kesampaian setakat ini kerana kebanyakannya sudah penuh.Kebanyakan flight sudah ditempah .Betul kata agen Andalusia yang hadir kerumah aku pagi tadi orang Malaysia sekarang sudah ramai yang berduit.Sampai saja di Tanah Air sudah mula menempah untuk umrah pada tahun berikutnya.Namun aku dan keluarga masih terus berusaha dan berdoa agar hajat kami dipenuhi oleh ALLAH SWT. Aku yakin dengan The Power of doa and The Miracle of Doa

1 comment:

  1. Teman tetap dokan agar mika sekeluarga dapat mengerjakan umrah. Mesti ada sesuatu yang tersimpan disebalik itu, hanya Allah saja mengetahuai didalam ketentuannya.Jangan jadikan keredupan hari ini mengiringi kesedihan mika dimasa depan.

    ReplyDelete