Monday, November 23, 2009

DUGAAN DAN CABARAN PERLU DITEMPUH PENUH KESABARAN n

Assalamuallaikum wr.wbt

Hari ini memang agak letih,semasa mesyuarat perbincangan takwim tadi aku dikejutkan dengan panggilan Tuan Hj.Mohd, Nor bahawa ada kekosongan untuk flight 15 dan balik 27 Dis dengan Amdalusia,aku tidak bertanyaapa-apa lagi, terus membuat urusan untuk mendapatkan pasport kembali dan juga urusan-urusan lain.

Memang betul membuat kerja saat-saat terakhir memang meletihkan.Bukan apa banyak benda yang difikirkan dan hendak dibuat dalam masa yang sama sudah tentu meracau-racau dibuatnya.

Walaupun isteri bertanya pelbagai perkara tetapi yang mampu aku ucapkan ialah kita perlu berusaha sampai berjaya kerana niat sudah ada .InsyaALLAH tuhan akan makbulkan niat kita.Walaupun satu dua perkara belum selesai aku tetap yakin bahawa kami sekeluarga akan pergi menunaikan umrah pada tahun ini.Namun cabaran dan dugaan perlu ditempuh penuh ketenangan dan kesabaran .LABAIKALLAHHUMMALABAIK.

1 comment:

  1. Alhamdulillah, Ketentuan Allah jua memakbulkan doa untuk mika dan keluarga dapat mengerjakan Umrah tahun ini.Jangan lupa kiriman teman tu untuk anak teman seperti dijanjikan yop.tk

    ReplyDelete